About Me

My photo
pasir gudang, johor, Malaysia
i just do what the voice inside my head tell me to do...so...let's do it..

Tuesday, August 21, 2012

happy eid al mubarak

assalamualaikum dan salam sejahtera,,
ni da raye ke 3 baru aq nak update pasal raya,,
tak kisah la kan..
macam orang lain, raya mestilah balik kampung,tp aq mane ade kampung
kampung aq kat singapore,, kampung la sangat kan?? =.=
aq gerak dr uma nenek angkat aq kat kampung mlayu n p spore pkol 1pm.. sampai je kat sane! hamek kaw!!! jam baqhang!!!!


ni belum lagi naik fly over,, da sejam kat krete..

amek no plate krete singapore ni
mane taw menang 4D? hahaha

ni baru nampak sign woodland tu kan?

jam memang teruk sgt2!! dekat 3jam aq tersadai dalam krete,, last last sampai singapore pkol 5pm,, hamek kaw! bape jam aq dalam krete!!!

raye pertame kali ni aq tak hamek pict sgt..

ni aq dapat duit raya dr kakak ct aq
dapat sampul JOHO bhai!!

Hasil duit raya untuk 1st day raya!
lumayan! 

1st outfit for this raya
simple je,, 




2nd day outfit for this raya
purple lg,, knp pon aq tataw



Happy eid al mubarak. Im sorry if ive done mistakes that might hurt ur feelings b4 tis. so, slamat hari raya, minal aidil wal faizin






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...