About Me

My photo
pasir gudang, johor, Malaysia
i just do what the voice inside my head tell me to do...so...let's do it..

Thursday, May 23, 2013

kau! ya kau!

I.D.O.L.A
Dari kecik sampai la aq besar
Aku selalu jadikan kau sebagai idola aku
Tak kisahlah dari aspek apa pon
Dalam bidang pelajaran mahupun kerjaya
Aku selalu cuba untuk berdiri sama tinggi dengan kau
Perasaan cemburu kadang kadang timbul
Tatkala kau dapat capai sesuatu yang lebih daripada aku


Motif gamba : takde motif ==

Kau cantik, kau pandai, kau bijak
Semua lah!
Pakej!!
Aku cemburu! Ya cemburu!
Aku tak cantik, aku tak pandai, aku tak cerdik macam kau
Tapi tidak mengapa
Perlahan lahan,, aku akan jadi seperti kau
Aku tak berdendam dengan kau
Malah,
Aku salute dengan orang macam kau
Sebab orang mcm kau lah yg membakar semangat aku untuk jadi lebih baik
Terima kasih Ya Allah
Kau telah kurniakan insan seperti ini untuk ku
Supaya aku tidak alpa untuk berjaya dalam hidup
In shaa Allah


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...